Sunday, April 3, 2016

daily dose of mrs RD panda

assalamualaikum,

harini aku dtg keje awal. kawan aku rina cm terbeliak...apsal awal sgt ko dtg. aku tgk senget je kat dia...apsal salah ka? kihkih. anyway, rasa cm semangat sbb jumaat aritu aku dh pindah workstation aku pg tempat lain. pastu arini alifah san balik keje sini. budak tu aku dh lama tak jumpa.

smlm babai suamiku sbb dia ada kursus kt kuantan......hati ni berat nak lepas dia pg.... bila dia dekat rasa so calm sooooooooo not able to do anything. kadang2 dia tanya aku tu aku malas nak jawab sbb tak nak fokus sgt kt dia padahal...every move he made makes me weak.....sooo weak~! arghhh lia pls be a woman hahahaha.....entah la...salahke?

pastu terus bersin lah kering tekak la sakit situ sini la.....laki takde je terus sakit....tp mmg la bila bau masam ketiak suami tu rasa tenang je....ok he knows it and he likes it~! bluek!

ok bai

No comments:

Post a Comment